söndag 1 januari 2012

Nytt år - Ny blogg

Nytt år - 2012. I sms som jag fått, på Facebook och i diverse bloggar så kryllar det av trötta "nytt år nya möjligheter" och andra lika uttjatade floskler. Jag synar "nytt år nya möjligheter" och höjer med Nytt år - Ny blogg som rubrik.
Enda skillnaden på dessa två är att min rubrik faktiskt stämmer, även om jag innerligt hoppas att det nya året faktiskt kommer att innehålla nya möjligheter ;)
Varför duger inte den gamla bloggen kanske någon undrar?! Det handlar helt enkelt om att vi snart kommer att lämna livet vid torpet, för ett liv i nytt hus på ny plats. Något jag förmodligen kommer återkomma till många gånger.
Funderade över vad jag har för mål med 2012 och kom fram till bla följande.
*Flytta.
*Blogga regelbundet.
*Mer utmaning i jobbet.
*Göra tjejklassikern.
*Öva tålamod.
Känns som att jag redan nu kan säga vad som inte kommer lyckas. Någon som vill sätta emot?! :)

/Tessie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar